Regulamin Darowizn

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO IUVENARTES

ORAZ WARUNKÓW UCZESTNICTYWA W FESTIWALU MAŁYCH FORM TEATRALNYCH

WRAZ Z REGULAMINEM DAROWIZN

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
  1. Portal internetowy działający pod adresem https://fmft.pl prowadzony jest przez Stowarzyszenie Iuvenartes.
  2. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa warunki korzystania z Portalu, uczestnictwa w Festiwalu Małych Form Teatralnych oraz dokonywania darowizn na rzecz Stowarzyszenia.
  3. Korzystanie z Portalu jest nieodpłatne.
  4. Zadaniem Portalu jest promocja cyklicznego wydarzenia pod nazwą Festiwal Małych Form Teatralnych, prezentacja informacji o działalności statutowej Stowarzyszenia Iuvenartes oraz prowadzonych przez niego projektach, jak też umożliwienie użytkownikom Portalu:
    1. zakupu biletów na wydarzenia w ramach Festiwalu Małych Form Teatralnych;
    2. wsparcia działalności statutowej Stowarzyszenia, w szczególności szeroko zakrojonych działań na rzecz edukacji, kultury i sztuki, poprzez dokonanie darowizn rzeczowych i finansowych, w tym płatności online – jednorazowych bądź cyklicznych;
    3. kontakt ze Stowarzyszeniem.
  5. Do wszelkich publikacji oraz zdjęć umieszczonych w Portalu prawa przysługują Stowarzyszeniu – ich użycie bez zgody Stowarzyszenia jest niedozwolone. Z ochrony prawnej korzystają także wszelkie grafiki oraz identyfikacja zewnętrzna Stowarzyszenia.  
  6. Materiały graficzne zamieszczone w zakładce „dla mediów” mogą zostać pobrane i wykorzystane w celach zgodnych z prawem, w szczególności w celach informacyjnych o działalności Stowarzyszenia i Festiwalu.
  7. Stowarzyszenie jest organizacją prowadzącą działalność pożytku publicznego, w rozumieniu ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
  8. Darowizny przekazywane na rzecz Stowarzyszenia przeznaczane są na realizację celów statutowych Stowarzyszenia.
  9. Przed rozpoczęciem korzystania z aplikacji obsługujących płatności internetowe, w celu dokonania darowizn, zakupu biletów korzystający z Portalu zobowiązany jest zapoznać się z treścią Regulaminu oraz zaakceptować jego warunki.
  10. Aktualna treść Regulaminu dostępna jest na stronie Portalu w zakładce „Regulamin Darowizn” pod linkiem: https://fmft.pl/regulamin-darowizn
  11. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia pisane wielką literą oznaczają:
  12. Darowizna – środki finansowe lub rzeczowe oraz usługi przekazane przez Darczyńcę na działania statutowe Stowarzyszenia.
  13. Darczyńca – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna, która dokonała Darowizny na rzecz Stowarzyszenia.
  14. FMFT – Festiwal Małych Form Teatralnych – cykliczna impreza organizowana każdego roku, od 2022 roku wspólnie przez Stowarzyszenie Iuvenartes oraz II Liceum Ogólnokształcące im. Króla Jana III Sobieskiego w Krakowie, a którego historia rozpoczęta została w 1969 roku.
  15. Obdarowany – Stowarzyszenie, które otrzymało darowiznę od Darczyńcy.
  16. Operator Płatności – właściwy pośrednik usług finansowych, którym aktualnie jest:

PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 5 476 300,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014, właściciel serwisu Przelewy24.

  • Stowarzyszenie – Stowarzyszenie Iuvenartes z siedzibą i adresem w Krakowie przy ul. Jana Sobieskiego 9 (kod pocztowy 31-136), wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, którego akta przechowuje Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000939811, posiadające NIP: 6762608111.
  • Widz – Osoba uczestnicząca w Wydarzeniu, która zakupiła bilet wstępu.
  • Wydarzenie – spektakl, koncert i/lub inne wydarzenie artystyczne realizowane przez Organizatora w ramach Festiwalu Małych Form Teatralnych.
  1. Bilety – FMFT

Sprzedaż biletów na poszczególne wydarzenia w ramach FMFT jest prowadzona jest Organizatora, który jest organizacją non-profit.

Przychody ze sprzedaży biletów w ramach odpłatnej działalności pożytku publicznego, służą pokryciu kosztów FMFT, w tym symbolicznych nagród dla uczestników FMFT.

  • Widzowie proszeni są o przybycie na miejsce Wydarzenia [Teatr Groteska w Krakowie] co najmniej na 15 minut przed rozpoczęciem Wydarzenia, celem zajęcia zarezerwowanych przez siebie miejsc na widowni.
  • Zakupione bilety posiadają datę Wydarzenia z numerem miejsca oraz unikalny kod QR, który będzie sprawdzany przy wejściu na Wydarzenie.
  • Gdyby w wyniku nieprzewidzianego zdarzenia losowego Wydarzenie nie mogło się odbyć w zaplanowanym terminie, Organizator ustali nowy termin i miejsce wydarzenia i poinformuje o tym fakcie Widzów, którzy kupili bilety.
  • Widz zobowiązuje się stosować do wymagań niniejszego Regulaminu, jak również stosowania się podczas Wydarzenia do zasad bezpieczeństwa obiektu, w którym jest organizowane Wydarzenie [Teatr Groteska w Krakowie – https://groteska.pl] oraz instrukcji i poleceń organizacyjno- technicznych przedstawicieli Organizatora.
  • Podczas Wydarzenia w szczególności zabroniona jest:
  • sprzedaż, podawanie oraz spożywanie napojów alkoholowych,
  • sprzedaż, podawanie oraz spożywanie narkotyków oraz innych środków odurzających w myśl ustawy o przeciwdziałaniu narkomani z dnia 29 lipca 2005 roku,
  • wnoszenie broni palnej i innych niebezpiecznych przedmiotów na teren Wydarzenia,
  • palenie tytoniu, w tym e-papierosów, poza miejscami do tego wyznaczonymi.
  • Widzowie ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wyrządzoną przez siebie szkodę w mieniu Organizatora lub podmiotów trzecich, w trakcie i/lub w związku z uczestnictwem w Wydarzeniu.
  • Organizator lub osoby działające w jego imieniu, w tym w szczególności ochrona, uprawnieni są odmówić wstępu na teren lub wyprosić z Wydarzenia Widzów, którzy nie będą stosowali się do postanowień zawartych w Regulaminie.
  • Bilety na Wydarzenia można zakupić na poprzez odnośnik znajdujący się na stronie https://bilety.fmft.pl
  • Zakup biletu w systemie on-line oznacza akceptację przez Widza niniejszego Regulaminu.
  • Płatność za bilety realizowana jest przez serwis Przelewy24, którego właścicielem jest firma PayPro SA.
  • Za bilety należy zapłacić po wykonanej operacji rezerwacji miejsc. Widz ma 10 minut na dokonanie płatności. Po upływie tego czasu rezerwacja jest automatycznie anulowana. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezrealizowane w pełni rezerwacje. Ilość miejsc na Wydarzenia jest ograniczona.
  • Aby dokonać zakupu biletu na wydarzenie, Widz musi się zarejestrować na stronie za pomocą konta Google, Facebook lub poprzez podanie swojego adresu email oraz hasła.
  • W przypadku rejestracji w trybie email/hasło, Widz otrzyma wiadomość na podane konto email, w której będzie znajdował się link do potwierdzenia rejestracji.
  • Po dokonaniu płatności za bilet, Widz otrzyma wiadomość email zawierającą bilety w formie obrazów .png w załączniku.
  • Bilet może być okazany przy wejściu na Wydarzenie w wersji elektronicznej (na smartfonie) lub papierowej (wydruk). Organizator nie zapewnia w miejscu Wydarzenia urządzeń służących do druku biletów.
  • Stosownie do treści art. 38 pkt 12 Ustawy o Ochronie Praw Konkurencji i Konsumenta, Organizator nie przyjmuje zwrotów ani zamian biletów zakupionych w systemie on-line.
  • Bilety zakupione on-line podlegają zwrotowi tylko w przypadku odwołania Wydarzenia.
  • Bilety niewykorzystane, które utraciły ważność, nie podlegają zwrotowi.
  1. Newsletter
  1. Newsletter to działanie, w ramach którego cyklicznie i bezterminowo za pośrednictwem poczty elektronicznej, w formie mailingu na adres użytkownika, przesyłamy aktualne informacje na temat działalności Stowarzyszenia, FMFT oraz materiały zachęcające do współpracy ze Stowarzyszeniem.
  2. Każdy użytkownik zapisując się do usługi Newsletter, decyduje się na korzystanie z niej, potwierdzając jednocześnie zapoznanie się z Regulaminem i godząc się na stosowanie jego postanowień.
  3. Zapisanie się do usługi Newsletter jest dobrowolne. Następuje ono poprzez dokonanie rejestracji adresu e-mail na stronie internetowej Portalu.
  4. Użytkownik w każdym czasie posiada możliwość rezygnacji z usługi Newsletter, co uczynić może poprzez kliknięcie linku dezaktywacyjnego umieszczanego przez Stowarzyszenie pod każdą wiadomością wysyłaną w ramach usługi.
  1. Umowa darowizny
  1. Darczyńca przekazując środki finansowe lub rzeczowe na rzecz Stowarzyszenia, dokonuje darowizny w rozumieniu art. 888 ust. 1 kodeksu cywilnego. Tym samym między Darczyńcą a Stowarzyszeniem (Obdarowanym) zawierana jest umowa, polegająca na zobowiązaniu się Darczyńcy do bezpłatnego świadczenia na rzecz Stowarzyszenia, kosztem swego majątku.
  2. W przypadku Darowizny środków finansowych, dokonanie przelewu kwoty pieniężnej, skutkuje wypełnieniem przesłanek art. 890 § 1, co oznacza, że mimo braku zachowania formy aktu notarialnego, darowizna jest ważna i skuteczna bez względu na formę, w jakiej zostały złożone oświadczenia stron.
  3. W przypadku Darowizny środków rzeczowych lub usług, przekazanie Stowarzyszeniu, zadeklarowanych w korespondencji elektronicznej bądź innej formie, środków rzeczowych i/lub wykonanie usług, skutkuje wypełnieniem przesłanek art. 890 § 1, co oznacza, że bez względu na formę w jakiej złożono oświadczenia, pozostają one ważne i skuteczne, dla uznania, że między stronami zawarto umowę darowizny.
  4. Stowarzyszenie nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikające z wprowadzenia do formularza błędnych lub nieprawdziwych danych Darczyńcy, który zobowiązany jest do poprawnego oraz zgodnego ze stanem rzeczywistym wypełnienia formularza.
  5. Stowarzyszenie z ważnych przyczyn, w szczególności w razie powzięcia wątpliwości co do źródła pochodzenia środków, mających być będących przedmiotem umowy darowizny, zastrzega sobie prawo do odmowy zawarcia umowy darowizny oraz do jej zwrotu na rzecz Darczyńcy.
  6. W przypadku woli przekazania Darowizny, w formie środków rzeczowych lub usług na rzecz Stowarzyszenia, Darczyńca winien skontaktować się ze Stowarzyszeniem za pośrednictwem formularza kontaktowego lub danych kontaktowych wskazanych na stronie Portalu w zakładce „Kontakt” – uzgadniając szczegóły planowanej umowy oraz jej przedmiotu.
  • Wsparcie finansowe Stowarzyszenia
  1. Portal umożliwia wsparcie finansowe działalności Stowarzyszenia poprzez system darowizn oraz system płatności online, z których uzyskane środki w całości przeznaczane są na projekty organizowane przez Stowarzyszenie.
  2. Darowizn mogą dokonać osoby fizyczne mające pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoby prawne i jednostki organizacyjne. Państwa wsparcie pozwala na zachowanie ciągłości oraz stały rozwój działań Stowarzyszenia.
  3. Wszelkie Państwa dane w Portalu oraz wskazanych poniżej serwisach płatności są odpowiednio zabezpieczane protokołami SSL, zapewniając Darczyńcom bezpieczeństwo transmisji, a także objęte są mechanizmami zapewniającymi dostępność danych z możliwością przywrócenia kopii zapasowej w razie incydentów. Powyższe znacząco ogranicza ewentualne ryzyko przechwycenia informacji i wykorzystania danych do niewłaściwych celów przez podmioty trzecie.
  4. Wsparcia finansowego Stowarzyszeniu można udzielić na kilka sposobów, m.in. poprzez:
    1. darowiznę za pośrednictwem płatności online: Przelewy 24;

Warunki i zasady przekazywania środków, w tym ochrona Państwa danych, za pośrednictwem Przelewy 24, należącego do PayPro, określone zostały przez operatora na stronie https://przelewy24.pl.

  • darowiznę na rachunek bankowy Stowarzyszenia: 75109025900000000149363903

(prowadzony przez Bank Bank Santander Bank Polska) wskazując w tytule: Darowizna na cele statutowe.

  • Darowizny, niezależnie od ich formy i wybranej przez Państwa metody przekazania, o ile przepisy prawa nie wskazują inaczej, nie podlegają zwrotowi.
  • Ochrona danych osobowych
  1. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U.2018.1000 ze zm.) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych(RODO) oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 roku (DZ.U. 2002 r. Nr 144 Poz. 1204) Stowarzyszenie informuje, że przekazane przez użytkowników za pośrednictwem Portalu dane, w ramach wymienionych w niniejszym Regulaminie form działania, będą przetwarzane przez Stowarzyszenie jedynie w celach statutowych i w związku z realizowanymi przez nie projektami.
  2. Co do zasady korzystanie z Portalu jest anonimowe. Stowarzyszenie przetwarza jedynie te Państwa dane osobowe, które zamieścili Państwo wypełniając formularz kontaktowy, dokonując płatności dla Stowarzyszenia, poprzez formularz znajdujący się na stronach Portalu, bądź jeżeli zapisali się Państwo do opcji Newsletter – niezależnie od tego czy podali Państwo te dane Stowarzyszeniu jako osoby fizyczne czy przedstawiciele firm. Przy tym danymi osobowymi są wyłącznie te dane, które dotyczą osób fizycznych i które umożliwiają ich identyfikację, np. imię i nazwisko, adres czy adres e-mail.
  3. Dane są przetwarzane przede wszystkim w celach związanych z realizacją projektów Stowarzyszenia i jego działalności statutowej, w tym informowania o jego działaniach. Bez przetwarzania Państwa danych Stowarzyszenie nie mogłoby otrzymać darowizny ani jej rozliczyć, a w konsekwencji także wykorzystać jej na cele statutowe. Podstawę prawną przetwarzania Państwa danych stanowi więc w tym przypadku art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO, jako konieczność wykonania umowy darowizny oraz prawidłowe zaksięgowanie i rozliczenie należności z urzędem skarbowym. Podobnie w zakresie uczestnictwa w Wydarzeniu w ramach FMFT konieczne jest przetwarzanie danych dla wywiązania się z umowy oraz spełnienia obowiązków fiskalnych spoczywających na Stowarzyszeniu. W zakresie Newslettera oraz form kontaktu ze Stowarzyszeniem, np. w celu udzielenia odpowiedzi na Państwa zapytania, podstawą przetwarzania danych jest Państwa zgoda art. 6 ust. 1 lit a) RODO, którą w każdym czasie mogą Państwo wycofać. 
  4. Może się też zdarzyć, że Stowarzyszenie skorzysta z prawa do przetwarzania Państwa danych w celu poinformowania o organizowanych w ramach Portalu zbiórkach pieniędzy, czy ich wyniku, także poprzez wyświetlanie informacji promujących działalność Stowarzyszenia i poszczególnych zbiórek. Takie przetwarzanie danych służy realizacji prawnie uzasadnionych interesów Stowarzyszenia. Co jakiś czas, Stowarzyszenie może przesyłać informacje o swej działalności, w tym o nowych narzędziach wspomagających dobroczynność, wysyłając email, wyświetlając materiał informacyjny w związku z korzystaniem przez Państwa z innych serwisów internetowych. Dla takich działań podstawę prawną przetwarzania stanowi art. 6 ust. 1 lit. f) RODO. Jeżeli nie chcą Państwo wiedzieć co dzieje się w Stowarzyszeniu lub nie interesują Państwa wyniki zbiórek, winni skontaktować się Państwo ze Stowarzyszeniem w sposób wskazany w ust. 8 poniżej. Wówczas Stowarzyszenie przestanie przetwarzać dane w tym celu.
  5. Administratorem Państwa danych osobowych pozyskanych za pośrednictwem Portalu jest Stowarzyszenie Iuvenartes z siedzibą i adresem w Krakowie przy ul. Jana Sobieskiego 9 (kod pocztowy 31-136), wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej, którego akta przechowuje Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie, XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000939811, posiadające NIP6762608111.
  6. W przypadkach, kiedy przekazują Państwo wsparcie finansowe za pośrednictwem płatności online – administratorami Państwa danych osobowych są także właściciele portali obsługi płatności, aktualnie:
    1. PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Pastelowej 8 (60-198), KRS 0000347935, NIP 7792369887;
  7. W zakresie wykonania przekazu gotówkowego między Stowarzyszeniem a podmiotami, o których mowa w ust. 6 może dochodzić do przekazywania danych osobowych, co odbywać będzie się w oparciu o Państwa zgodę (wyrażoną w formularzu), jednakże zawsze odbywa się to także na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, których treść gwarantuje bezpieczeństwo Państwa danych.
  8. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych mogą kontaktować się Państwo ze Stowarzyszeniem:
  9. listownie: ul. Jana Sobieskiego 9, 31-136 Kraków;
  10. mailowo: [email protected]
  11. Państwa dane będą przetwarzane przez Stowarzyszenie nie dłużej, niż jest to konieczne do realizacji celu przetwarzania, a po tym czasie będą przechowywane w minimalnej, archiwalnej formie tak długo, jak obowiązek przechowywania wynika z przepisów prawa. W zakresie danych, które znajdują się w dokumentacji dotyczącej transakcji płatniczych przetwarzane są przez one przez Stowarzyszenie przez okres pięciu lat od końca roku podatkowego, którego dotyczy dany dokument.
  12. Jeżeli Stowarzyszenie przetwarza Państwa adres email w związku z opcją Newsletter, przetwarzanie trwać będzie co czasu cofnięcia zgody.
  13. W dowolnej chwili mają Państwo prawo:
    1. uzyskać od Stowarzyszenia potwierdzenie, czy przetwarzane są Państwa dane osobowe, a jeżeli ma to miejsce, także prawo do uzyskania dostępu do danych oraz uzyskania informacji dotyczących przetwarzania;
    1. zażądać od Stowarzyszenia niezwłocznego sprostowania Państwa danych osobowych, jeżeli są nieprawidłowe lub nieaktualne. Mogą także Państwo zwrócić się do Stowarzyszenia o ich uzupełnienie, jeżeli z uwagi na cel w jakim są one przetwarzane, Państwa zdaniem są niekompletne;
    1. zażądać usunięcia Państwa danych osobowych, które zostaną trwale usunięte przez Stowarzyszenie, jeżeli:
  14. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, dla jakich je przetwarzano;
  15. przetwarzanie odbywało się w oparciu o Państwa zgodę, która została wycofana;
  16. wnieśli Państwo sprzeciw wobec przetwarzania (ust. 4 powyżej);
  17. pomimo dokładania przez Stowarzyszenie wszelkich starań, by należycie chronić Państwa dane i przetwarzać je w zgodzie z obowiązującymi przepisami, są one przetwarzane niezgodnie z prawem;
  18. konieczność ich usunięcia wynika z celu wywiązania się przez Stowarzyszenie z obowiązku prawnego przewidzianego w prawie Unii Europejskiej lub prawie Rzeczypospolitej Polskiej;
  19. dane osobowe zostały zebrane w związku z oferowaniem osobie, która nie ukończyła 18. roku życia, usług społeczeństwa informacyjnego.
    1. zażądać od Stowarzyszenia ograniczenia przetwarzania Państwa danych, jeżeli:
    1. kwestionujecie Państwo prawidłowość danych osobowych – na okres pozwalający Stowarzyszeniu sprawdzić ich prawidłowość;
    1. przetwarzanie Państwa danych jest w Państwa ocenie niezgodne z prawem, ale sprzeciwiacie się ich usunięciu, żądając w zamian ograniczenia ich wykorzystywania;
    1. Stowarzyszenie nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne Państwu do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
    1. Wnieśli Państwo sprzeciw wobec przetwarzania przez danych przez Stowarzyszenie – do czasu stwierdzenia, czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Stowarzyszenia są nadrzędne wobec podstaw Państwa sprzeciwu.
    1. wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  20. Państwa dane w toku przetwarzania przez Stowarzyszenie nie ulegają profilowaniu ani zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, podobnie nie są one przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej.
  21. Stowarzyszenie jako podmiot prowadzący Portal, dba o ochronę Państwa prywatności i danych osobowych za pośrednictwem Portalu.
  • Reklamacje
  1. W zakresie korzystania z Portalu przysługuje Państwu prawo do złożenia reklamacji w sprawach związanych z jego funkcjonowaniem, a także wykonywaniem usług przez Stowarzyszenie (np. opcja Newsletter).
  2. Reklamacje należy składać drogą elektroniczną (na adres email Stowarzyszenia: [email protected], dodając w tytule „Reklamacja”) lub w formie pisemnej na adres Stowarzyszenia. W treści reklamacji prosimy o zamieszczenie opisu problemu oraz oczekiwanego przez Państwa rozwiązania.
  3. Stowarzyszenie udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia jej otrzymania.
  4. Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana do Państwa na adres email wskazany w reklamacji lub jeżeli reklamacja została złożona w formie pisemnej, na adres email wskazany w piśmie albo pisemnie na adres wskazany w piśmie.
  • Pliki cookies
  1. Korzystanie z Portalu powoduje automatycznie zbieranie danych dotyczących osób odwiedzających stronę Stowarzyszenia, takich jak: adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego.
  2. Dane te mogą być zbierane przez systemy Stowarzyszenia, Google Analytics oraz wykorzystywane przez pliki cookies („ciasteczka”).
  3. Służą one do podnoszenie jakości usług, poprawianie wyników wyszukiwania i trafności wyświetlanych treści, tworzenie statystyk oglądalności, śledzenie preferencji użytkowników.
  4. Dane te przetwarzane są wyłącznie przez Stowarzyszenie i jej zaufanych partnerów (Google Inc. oraz partnerów, którym powierzamy działania wiązane z marketingiem).
  5. Przetwarzanie w powyższy sposób opiera się na udzielonej przez naszych użytkowników uprzedniej zgodzie, o której mowa w artykule 6 ust. 1 lit. a) RODO, wraz z rozpoczęciem korzystania z Portalu. Ich przetwarzanie odbywa się do czasu cofnięcia zgody przez użytkownika.
  6. Pliki cookies to pliki wysyłane do komputera lub innego urządzenia Użytkownika podczas przeglądania strony internetowej Stowarzyszenia. 
  7. Pliki cookies nie powodują zmian konfiguracyjnych w urządzeniu lub oprogramowaniu zainstalowanym w urządzeniu użytkownika.
  8. Użytkownik może nie wyrazić zgody na wykorzystywanie plików cookies (blokowanie plików cookies), co w przyszłości uniemożliwi przechowywanie plików cookies w Jego urządzeniu.
  9. Użytkownik, który nie wyraża zgody na wykorzystywanie plików cookies (zastosuje blokadę plików cookies) powinien wybrać odpowiednie ustawienia w używanej przez siebie przeglądarce stron WWW. Proces plików cookies różni się w zależności od używanej przeglądarki.
  10. Chcąc usunąć dotychczasowe pliki cookies Użytkownik powinien wybrać odpowiednie ustawienia w stosowanej przez siebie przeglądarce stron WWW lub usunąć pliki cookies ręcznie. Proces usuwania plików cookies różni się w zależności od używanej przez Użytkownika przeglądarki.
  11. Zablokowanie lub usunięcie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu z Portalu, a w niektórych przypadkach uniemożliwić korzystanie z niektórych jego opcji.
  12. Więcej informacji na temat plików cookies znajdą Państwo w sieci, np. pod adresem: http://wszystkoociasteczkach.pl należącym do IAB Polska lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.
  1. Postanowienia końcowe
  1. Stowarzyszenie zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Dostęp do treści Regulaminu w jego aktualnym brzmieniu jest zawsze dostępny na stronach Portalu.
  2. W razie zmiany Regulaminu, zgodnie z ust. 1, dotyczącej praw i obowiązków związanych z nabywaniem biletów oraz udziału w FMFT, Widz ma prawo do odstąpienia od udziału w Wydarzeniu w terminie 5 (pięciu) dni roboczych od uzyskania informacji o zmianie. Oświadczenie o odstąpieniu od udziału w Wydarzeniu w związku ze zmianą Regulaminu Uczestnik może złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres [email protected] – oświadczenie powinno wskazywać, że powodem odstąpienia jest zmiana treści Regulaminu. Organizator w takim przypadku dokona zwrotu uiszczonej opłaty za udział w Wydarzeniu na rachunek bankowy z którego opłata ta została dokonana na rzecz Organizatora, w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu.
  3. Nieważność jednego z postanowień Regulaminu nie wpływa na ważność pozostałych jego zapisów.
  4. Stowarzyszenie nie odpowiada za przerwy w dostępie do Portalu.
  5. Stowarzyszenie według swojego wyboru ma prawo zaprzestać prowadzenia którejkolwiek z wyżej wymienionych form aktywność Portalu.
  6. Regulamin obowiązuje od 1.02.2024 roku.